Velikonoční jarmark: středa 3. duben 2019 od 15,00 hodin

U příležitosti blížících se velikonočních svátků  se ve středu 3. dubna 2019 na naší škole uskuteční jarmark, na kterém chlapci a děvčata představí své výrobky. Velikonoční jarmark začíná v 15,00 hodin. Všechny srdečně zveme!

Rezervační systém zápisu do prvních tříd - 8. a 9. duben 2019

Pokud máte zájem využít rezervačního systému k zápisu do prvních tříd na pondělí 8. dubna 2019 klikněte zde, na úterý 9. dubna 2019 klikněte zde. V tomto případě je nutné se dostavit minimálně 5 minut před časem stanoveného zápisu s vyplněným Dotazníkem pro rodiče žáka 1. ročníku základní školy a Žádostí o přijetí dítěte k základnímu vzdělávání. Dále si vezměte občanský průkaz a rodný list dítěte. Rezervační systém je aktivován od 12. února 2019. Zápisu se lze zúčastnit po oba dny i bez objednání. Další informace k zápisu do prvních tříd získáte kliknutím zde.

Spuštění nových elektronických žákovských knížek Edookit

Od středy 6. února 2019 je zkušebně spuštěn nový elektronický informační systém Edookit, jehož součástí jsou elektronické žákovské knížky. Další informace lze získat ve formátu PDF kliknutím zde.

Zabezpečení vstupu do školy - turnikety

K vytvoření větší bezpečnosti žáků školy je hlavní vchod do školy zabezpečen turnikety. Přes tyto turnikety do školy vstupují žáci i pracovníci školy.  Při vstupu do školy se pro odblokování pák na turniketu používají čipy, které mají strávníci ve školní jídelně. Žáci a pracovníci, kteří se ve školní jídelně nestravují, jsou po  složení zálohy 100,- Kč vybaveni čipem, který slouží pouze ke vstupu do budovy. Další informace lze získat kliknutím zde.

Sdružení rodičů a přátel školy

Sdružení rodičů a přátel školy napomáhá plnit hlavní úkoly školy při vzdělávání chlapců a děvčat a také podporuje aktivní zájmovou činnost na naší škole. Členský příspěvek ve výši 100,- Kč můžete zaslat na bankovní účet č. 2640613250/0800, variabilní symbol 9, konstantní symbol 0308. Děkujeme.

Objednávání obědů prostřednictvím internetu

Objednávání obědů po internetu je možné uskutečňovat vždy minimálně s týdenním předstihem. Odhlášky se prostřednictvím internetu zadávají nejpozději do 7.00 hodin aktuálního dne. Pro zprovoznění systému internetového objednávání je potřebné vyplnit a odevzdat třídnímu učiteli přihlášku, kterou získáte kliknutím zde. Další informace o možnosti objednávání stravy po internetu získáte na zde.